ورق های زده نشده..

ورق های زده نشده..

وقتی در مورد موضوعی مینویسم متمرکزمیشوم و منطقی تر و حتی آرام تر با آن برخورد میکنم تا صحبت کردن در باره اش.. پس باید نوشت..
ورق های زده نشده..

ورق های زده نشده..

وقتی در مورد موضوعی مینویسم متمرکزمیشوم و منطقی تر و حتی آرام تر با آن برخورد میکنم تا صحبت کردن در باره اش.. پس باید نوشت..

ایگنیشس !


امروز کتاب اتحادیه ابلهان از جان کندی تول رو تموم کردم. کتابی روان و روایت گر. پر مغز و جالب. بامزه و ناراحت کننده. خواندم و حس کردم اکثر ما عضو این انجمن بزرگ هستیم. فقط نمی دانیم. طبق این انجمن زندگی میکنیم. حکم میدهیم. قضاوت میکنیم. مصرف میکنیم. زمان می گذرانیم. رنج می کشیم. عاشق میشویم.پولدار میشویم. گاهی هم وقیح و ضد هنر با اعمالمان..!!

خیلی کتاب را دوست داشتم و جزو کتاب هایست که باید چند سال دیگر دوباره بخوانمش.


ایگنیشس: تو نمی تونی درک کنی که تا چه حد سردرگم هستی. تمام قضاوت های ارزشی ات غلط اند. وقتی که به قله یا هرجای دیگری که دوست داری، برسی دچار فروپاشی عصبی یا بدتر از آن خواهی شد. تا به حال سیاه پوستی را دیده ای که زخم معده داشته باشد؟ نه. برای خودت در کلبه ای زندگی کن و راضی باش. خدارو شکر کن که والدینی سفیدپوست نصیبت نکرده که مایه عذابت باشند. بوئتیوس بخوان.

بوئتیوس به تو نشان میدهد که جان کندن در نهایت بی معناست و باید یاد بگیریم که هر چه را پیش می آید بپذیریم. 



                                                                 بخشی از کتاب اتحادیه ابلهان



پ.ن: ایگنیشس چاق شلخته دوست داشتی و فیلسوف.

نظرات 5 + ارسال نظر
صفایی‌نژاد 8 اسفند 1397 ساعت 14:58 http://safaeinejad.ir

بی‌شعوری هم خوندید؟ شبیه اونه یا متفاوته؟

بله خوندم.. شاید گاهی.. پیام های کلی و پنهان متن شما رو یاد بیشعوری بندازه اما .. خیلی فراتر از بیشعوری هست .. در قالب رمانه .. یک رمان کمدی در عین حال تراژیک!

سهراب 5 بهمن 1397 ساعت 19:42 http://igw.blogsky.com

مشتاق شدم بخونمش ...

چه خوب

نفر اول 3 بهمن 1397 ساعت 15:12

حالا اینکه گفتم رقابت، جدی نبود. همینطوری دلی!

من یکم دارم میرم سمت کتابای تاریخی.. اطلاعاتم زیاد نیست تو تاریخ..
خیلی دلم میخواد کتاب انسان خردمند رو هر چه زودتر بخونم
اینم کتاب تو لیست انتظار من

نفر اول 3 بهمن 1397 ساعت 15:10

من لیست بدم، تو هم باید بدیا
والا منم توی تخفیف یلدایی دیجی کالا یه تعدادی کتاب گرفتم که از اونا فعلا مردی به نام اوه و هنر شفاف اندیشیدن رو خوندم و الان رفتم سر جنگ و صلح. یه دلم می‌گفت اتحادیه رو بخون، یه دلم می‌گفت جنگ و صلح. دیگه شد آنچه شد

چه عالی .. چه انتخاب خوبی..
من چند سال پیش نصفه خوندم جنگ و صلح رو..
نمیدونم چرا هنوز برای من وقتش نرسیده..با اینکه عاشق ادبیات روسیه ام و خیلی هاش رو خوندم
بهترین کارو کردی.. جنگ و صلح ماله فصل زمستونه

نفر اول 3 بهمن 1397 ساعت 08:21 http://otaqeshakhsi.blog.ir/

چه خوب که خوشت اومده، چون منم کتاب رو خریدم؛ ولی در رقابت خونده شدن، با کتاب‌های دیگه‌ای که همز‌مان گرفتم، فعلا معطله :)

در رقابت با چه کتابایی؟
منم تو نمایشگاه کتاب امسال خریدمش که الان فرصت خوندنش رسید.
فکنم خوشت بیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد