ورق های زده نشده..

ورق های زده نشده..

وقتی در مورد موضوعی مینویسم متمرکزمیشوم و منطقی تر و حتی آرام تر با آن برخورد میکنم تا صحبت کردن در باره اش.. پس باید نوشت..
ورق های زده نشده..

ورق های زده نشده..

وقتی در مورد موضوعی مینویسم متمرکزمیشوم و منطقی تر و حتی آرام تر با آن برخورد میکنم تا صحبت کردن در باره اش.. پس باید نوشت..

متولد ماه آذر

رنگ هایت را.. برف هایت را.. قطره های بارانت را ارزانی من کردی ای ماه زیبا.. 

صداقتم را.. رک بودنم را.. یک روییم را.. تقدیمت می کنم ماه زیبایم..



امسال خواستم که تولدی در کار نباشد.. حتی کیکی کوچک.. 

فکر میکنم از معدود آدم هایی هستم که دلم می‌خواهد فقط خودم برای خودم هدیه تولد بخرم.. نه هیچ کس دیگر.. 

یک لیست از کتاب‌های دلخواهم که مدتی در صف خرید مانده بود را سفارش آنلاین دادم بعلاوه یک رژ لب براااق

و

فردا در روز تولدم دریافت خواهم کرد، مبارکم باشد. 


پ. ن:

هنوز مادر نشده ام اما برای کودکی که هر زمان خالق مصلحت دانست تا به دستان من بسپارد، کتاب سفارش داده ام..

دوستت دارم فرشته ای که در آسمان ها منتظری تا به آغوش من بیایی..