ورق های زده نشده..

ورق های زده نشده..

وقتی در مورد موضوعی مینویسم متمرکزمیشوم و منطقی تر و حتی آرام تر با آن برخورد میکنم تا صحبت کردن در باره اش.. پس باید نوشت..
ورق های زده نشده..

ورق های زده نشده..

وقتی در مورد موضوعی مینویسم متمرکزمیشوم و منطقی تر و حتی آرام تر با آن برخورد میکنم تا صحبت کردن در باره اش.. پس باید نوشت..

بماند برای من..

دروغگویی روی مبل از یالوم رو میخونم.‌.

از خستگی توانی برام نمی مونه..وقتی بچه رو میخوابونم و بی جون روی تخت میوفتم، فقط کتاب تفریح منه..


پ.ن

از زمان تولد اینستا من تازه چند ماهه که این اپلیکیشن رو نصب کردم..اونم به این خاطر که فرصت گشتن و خرید کردن ندارم و خیلی از خرید ها اینترنتی انجام میشه..

اعتراف میکنم کمی بی جنبه ام..بعضی لوازم دلربا که خریدش لزومی نداره رو دارم تو این مدت میخرم و حسابم به نحو چشمگیری خالی شده.‌.به قول جناب همسر با حضورت چرخ اقتصاد رو راه انداختی

دوباره شب.

دل خوشی من به تاریکی و سکوت مطلق شبه‌‌..

وقتی فندق و پدرش خوابیدن.‌.

من با خود خودم تنها میشم‌‌..

فکر میکنم به روزی که گذشت..

ایراداتم را به خودم یادآور میشوم .‌.

شب می سازد مرا برای روزی تازه.‌.



پ.ن:

کاش شب برای همه سرشار از آرامش باشه‌‌..


زن..زندگی..آزادی..


چقدر این کلمات زیباست..

یکبار برای زن..برای زندگی اش..برای آزادی اش..

بغضی که گلو را می فشارد..

از تاریخ تاریکی که این زن پشت سر گذاشته..

برای رسیدن به روشنی صبور بود و نجیب..

صبوری و نجابت روزگارش را روشن نکرد ..

تبدیل شد به بغض..کینه..و حالا شعار..

شعاری که سبز است و مطمئن هستم به بار می نشیند..


برای زنان خانه دار نجیب..

برای زنان شاغل بیرون از خانه..

برای زنان سرپرست خانواده..

برای زنان که در کودکی همسر و مادر شدند..

برای زنان خیانت دیده..

برای مادران تنهایی که از ترس داشتن دختر بچه و آزارهای احتمالی آینده، تنهایی را برمی‌گزینند..

برای مهسا های امینی..

برای..


پ‌.ن:

این ها دلیل بر مورد ظلم قرار گرفتن همه زنان نیست..چه بسا مردانی هستند که حقوق زن را به عنوان یک انسان آزاد محترم می شمرند..

اما نگاه تارخ می‌گوید باید واژه های زن، زندگی، آزادی سر داده شوند تا این تاریکی به روشنی برسد..