ورق های زده نشده..

ورق های زده نشده..

وقتی در مورد موضوعی مینویسم متمرکزمیشوم و منطقی تر و حتی آرام تر با آن برخورد میکنم تا صحبت کردن در باره اش.. پس باید نوشت..
ورق های زده نشده..

ورق های زده نشده..

وقتی در مورد موضوعی مینویسم متمرکزمیشوم و منطقی تر و حتی آرام تر با آن برخورد میکنم تا صحبت کردن در باره اش.. پس باید نوشت..

این روزها..


پسر کوچولوی من الانه که بیدار بشه..وقتی می‌خوابه نمیدونم چیکار کنم..یعنی از شدت داشتن کارهای مختلف گیج میشم و درنهایت میگم بذار استراحت کنم تا وقتی بیدار میشه مامان سرحال و مهربون داشته باشه..کارهامو وقتی بیداره یکی درمون انجام میدم..گرمای قلبمه این پسرک


این روزا خیلی حرف از هوش مصنوعی میشه..من که مشتاقم بهش..

نمیدونم..حس میکنم یه جهش بزرگ علمی قراره اتفاق بیوفته و سبک زندگی ها تغییر میکنه به شکل محسوس..

هرچند که همین الانم تو  زندگی هامون جریان داره اما مثلا روزی برسه که هوش مصنوعی حس تنهایی آدم ها رو به بهترین شکل حل کنه..

شایدم برعکس بشه و خطرش بیشتر باشه و نا اهل بهش دیتا بده

آیا هوش مصنوعی میتونه غذا هم برامون درست کنه وقتی رو مبل دراز کشیدیم یا دیگه اون مربوط میشه به مباحث ماوراءالطبیعه