ورق های زده نشده..

ورق های زده نشده..

وقتی در مورد موضوعی مینویسم متمرکزمیشوم و منطقی تر و حتی آرام تر با آن برخورد میکنم تا صحبت کردن در باره اش.. پس باید نوشت..
ورق های زده نشده..

ورق های زده نشده..

وقتی در مورد موضوعی مینویسم متمرکزمیشوم و منطقی تر و حتی آرام تر با آن برخورد میکنم تا صحبت کردن در باره اش.. پس باید نوشت..

نشانه چیست..؟!

دیشب در جمعی از آشنایان نزدیک بحثی شکل گرفت در مورد فیلم رگ خواب.. عده ای موافق فیلم از همه جهاتش بودند و عده ای فیلمنانه را ضعیف اما فیلم برداری و لوکیشن و انتخاب بازیگر را عالی میدانستند.. من شخصا شیفته شخصیت لیلا حاتمی بودم و البته با بازی بخصوصش در رگ خواب علاقه ام دوچندان شد .. دنباله بحث به سمت شخصیت خانم حاتمی رسید که از جمله بازیگرانی هستند که هیچ وقت حس نشد سعی در جذب مخاطب از طریق ظاهرش را داشته باشد.. هنر را میشناسد و به هنر فکر میکند ..

عده قابل توجهی تنها با تغییرظاهر سعی در بیشتر دیده شدن دارند که البته اگرچه در هنر بازیگری راه به جایی نبرده اند اما در فیلم های تجاری کاملا موفق ظاهر شدند..

اما مردم عادی چرا.. چقدر تلاش برای دیده شدن و البته زیبا دیده شدن .. چقدر هزینه.. چقدر وقت.. چقدر انرژی..؟ گشت کوچکی در خیابانها .. اصلا هم فرقی نمیکند کدام محله ها.. کدام مناطق.. کدام شهر ها.. گویای همه چیز است.. برای مثال کافیه فاصله کوتاه میدان کاج تا خیابان سرو شرقی سعادت آباد را نگاه گذرایی بیاندازید.. سالن های زیبایی..کلینیک ها ی دامپزشکی و غذاخوریها  و دیگر هیچ..

این ها نشانه چیست..؟!  شاهد زنده ای که کارمند بانک بود در جمع ما اعتراف کرد حقوق ماهیانه یک ناخن کار در  سالن زیبایی مجاور محل کارش نزدیک به دو برابر حقوق اوست..!!!

به نظر من  این نشانه ابتذال است.. و به قول مهران مدیری عصر ابتذال..



نظرات 1 + ارسال نظر
نفر اول 6 بهمن 1396 ساعت 08:25

سلام عزیزم. خیلی خوشحالم که دوباره میخونمت...

اتفاقا امروز صبح به همسرم میگفتم کاش هیچ کدوم از این امکانات تغییر ظاهر بوجود نیومده بود. چه عملهای زیبایی و چه این امکانات ارایشی. اینطوری شاید آدمها وقت بیشتری روی زیبایی درونشون میذاشتن, برای دلنشین بودن...

ممنونم که هستی
اگه زیبایی درونمون اندازه بیرونمون اهمیت داشت مطمئنا خیلی راحت تر زندگی میکردیم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد